Makka Pakka (patetiskt)

"ja det är konstigt egentligen att du inte kan släppa taget om han/hon/dom utan måste fortsätta skriva om dom i din blogg.. Om du nu inte gillar dom så sluta älta och låt dom va, dom är fantastiska människor och du vet om det själv, därför du inte kan släppa taget.."


Svar;
Här har vi en person som tror att ALLT jag skriver i min blogg handlar om henne..
Tänk vad du skulle må då va ;)

Men vill du veta en kul sak?
Det förra inlägget hade inte ett skit med dig att göra, men det är ju jävligt kul att se att du verkar tro att hela mitt liv kretsar kring dig ;)

Synd bara att det inte stämmer då ;)
Haha!


Kommentarer

Här kan du uttrycka dina känslor:

Jag är:
Jag är här ofta, spara mig.

Din mail, så att jag kan svara (jag lovar att hålla den hemlig)

Ditt hem, så jag kan kika in

Lätta ditt hjärta

Trackback
RSS 2.0